…:::Kini Tinggal Kenangan:::…

7 Februari 2010…terima kasih kepada adik2 junior semester 6 yg telah menganjurkan Malam Apresiasi PBMP 2010 yg bg aku sgt best…aku tersentuh sgt dgn multimedia yg diorg wat…sampaikan aku rasa sebak tak terhingga…Cuma aku tak menangis je td…huhu…aku kan kuat smgt…tp ego sikit…aku akan merindui kawan2 semua…PBMP 2006-2010…aku pakai biasa2 je…malas nk gila2 sgt…bkn nk menang…Cuma aku nk meraikan saat2 terakhir dgn kawan2 semua…ternyata aku sgt berpuas hati…persembahan kami td…aku sgt berpuas hati…walaupun Donde wat lawak yg tanpa dirancang…”Tunduk!tunduk!”…satu dewan dengar dan gelakkan…aku lagi la…tak blh handle keadaan dh…haha… Walaupun masa sebelum mula majlis aku agak terkilan dgn sikap rakan sekelas yg tiba agak lewat…sebenarnya kami yg sampai awl rasa malu sgt bila diorg asyik dtg Tanya…bila abg dan kakak yg lain nk sampai…?VVIP dh sampai dh…kami tak tahu nk jwb apa…tp bila mjlis dh mula aku happy sgt…seronok tgk kwn2 yg pakai cantik2…hehe…Sity menang…sememangnya dia cantik…bkn je mlm tu…tp setiap hari dia cantik…kalah “Si Sanggul Tinggi”…haha…dan Bonet…tak sia2 gigih cari manik2 tu…menang gak akhirnya…dpt gelaran Michael Jackson lg…huhu… Ada plak masa mlm tu…bawak org tersayang…tp aku respect la Kak Mi…professional abes…relax je…tak payah la nk dok beria sgt…mcm dia je yg berlaki…org lain pun berlaki gak…sampaikan nk amek gmbr sekelas pun nk ajak laki masuk…agak2 la…haha…tp xpe la nk wat cm ne…ADA AKU KESAH???Cuma agak berbulu gak la..dan kawan2 lain byk yg rasa tak selesa…dh le amek tmpt org…kesian member tu…dh pilih meja tu kena amek plak…pas tu dok menyibuk je…aku pun tak faham…hidupnye dari dulu smpai skrg keje nk menyelit saja…eee…poyolah… Meja 21 mmg syok…hehe…yg penting As, Yat, Atul dan sapa lg ye…tak ingat…dapat cabutan bertuah…Anim…Donde…Che Am…Kak Zilah…dapat anugerah…tahniah….hehe…Lan…sebak sgt bila multimedia tu ada penghargaan utk ko yg banyak menyumbang dalam dunia sastera…selamat maju jaya…aku doakan kejayaan ko dlm dunia penulisan ni…jgn pernah patah semangat tau…dan aku…tak de menang apa2 pun…tp ucapan aku terpilih utk multimedia…bangganye…walaupun bodoh2 je…hehe… Kawan2 PBMP 2006-2010…Aku sayang korang…(Kecuali yg tu)…mana yg tau faham la kan…hehe… UPM…PBMP 2006-2010…DALAM KENANGAN KU>>> ABADI SELAMANYA…

Tinggalkan Jawapan

